Szórólap, hajtva
A szórólapot mint marketing eszközt ideje aktuális szempontok szerint újragondolni. Hirdetést senki sem őrizget, vagy ha mégis elteszi, nem emlékszik hová tette. Ahhoz, hogy érdeklődést váltson ki, a megfelelő közegben kell terjeszteni, ott, ahol jó eséllyel megtalálja a cégünk aspektusából érdekes személyeket. Egy jó szórólap megszólít, máskülönben a következő kukáig tart az élete. Tehát interakcióra van szükség, nem kell minden jelentéktelen információval és képpel telezsúfolni, legyen feltűnő, meghökkentő a szöveg, érdemes kihasználni az emberek olvasói reflexét, és egy (akár kicsit nem oda illő) hangsúlyos felütéssel kezdeni. Jó ötlet még a valamilyen kuponnal ellátott szórólap is. A szemet szúró látványt jó minőségű színes nyomtatással érhetjük el, az Amerikai Újságírók Szövetsége szerint 62%-kal több embert érhetünk el színes szórólapokkal. Bátran válasszunk különleges nyomtatási eljárásokat, különleges papírt, ha értéktelennek néz ki, annak is fogják tartani.
Payment options
Cash
Credit card
SimplePay
Bank transfer
Delivery options
Pick-up at our shop in Budapest
with GLS courier service