Szórólap, hajtva
A szórólapot mint marketing eszközt ideje aktuális szempontok szerint újragondolni. Hirdetést senki sem őrizget, vagy ha mégis elteszi, nem emlékszik hová tette. Ahhoz, hogy érdeklődést váltson ki, a megfelelő közegben kell terjeszteni, ott, ahol jó eséllyel megtalálja a cégünk aspektusából érdekes személyeket. Egy jó szórólap megszólít, máskülönben a következő kukáig tart az élete. Tehát interakcióra van szükség, nem kell minden jelentéktelen információval és képpel telezsúfolni, legyen feltűnő, meghökkentő a szöveg, érdemes kihasználni az emberek olvasói reflexét, és egy (akár kicsit nem oda illő) hangsúlyos felütéssel kezdeni. Jó ötlet még a valamilyen kuponnal ellátott szórólap is. A szemet szúró látványt jó minőségű színes nyomtatással érhetjük el, az Amerikai Újságírók Szövetsége szerint 62%-kal több embert érhetünk el színes szórólapokkal. Bátran válasszunk különleges nyomtatási eljárásokat, különleges papírt, ha értéktelennek néz ki, annak is fogják tartani.
Fizetési lehetőségek
Készpénzzel
Bankkártyával
SimplePay-el
Banki előreutalással
Átvételi lehetőségek
Személyesen budapesti üzemünkben
GLS futárszolgálattal