Szórólap
A szórólapot ideje újraértelmeznünk. Hirdetést senki sem őrizget – vagy ha mégis, már rég nem tudja, hová tette. Ahhoz, hogy egy szórólap működjön, nem elég kinyomtatni: a megfelelő közegben kell eljuttatni azokhoz, akiket tényleg érdekelhet. Egy jó szórólap nemcsak informál, hanem megszólít – máskülönben a következő kukáig tart az élete.
Nem kell telezsúfolni jelentéktelen részletekkel. Inkább legyen rövid, határozott, vizuálisan is erős – olyasmi, amire ránéz az ember, és megakad rajta a szeme. Egy frappáns, akár szokatlan felütés, egy kupon, egy kérdés vagy állítás, ami reakciót vált ki – ezek sokkal többet érnek, mint egy felsorolásnyi adat.
Fizetési lehetőségek
Készpénzzel
Bankkártyával
SimplePay-el
Banki előreutalással
Átvételi lehetőségek
Személyesen budapesti üzemünkben
GLS futárszolgálattal