Miért kell regisztrálni?

Termelésirányító programunk fejlesztésekor nagyon fontos szempont volt, hogy automatizáljuk és frissítsük ügyfélnyilvántartó rendszerünket is. Ezáltal lehetőséget biztosítunk az adatok kezelésére és frissítésére. Ezzel együtt külön figyelmet fordítunk azokra a megrendelésekre is, amelyeket grafikusok, termékmenedzserek vagy fővállalkozók bíznak ránk partnereik nevében.

Regisztrálatlan e-mail címről sajnos nem áll módunkban megrendelést befogadni, ezért ha a regisztráció során használt e-mail cím eltér a megrendelés leadásakor megadott címtől, akkor nem fogjuk tudni beazonosítani. Ebben az esetben kérjük, hogy megrendelését küldje el újra a regisztrált e-mail címéről.

Kérjük fokozottan figyeljen adatainak pontos megadására, hogy a regisztrációját megerősítő linket is megkaphassa. Amennyiben több e-mail címmel is rendelkezik, akkor a regisztrációt arról végezze, amelyikről a későbbiekben is fogja a megrendeléseket küldeni.

A regisztráció után további teendője nincs, a feldolgozást megkezdjük, a kapott fájlok esetleges hibája vagy technológiai probléma esetén jelentkezünk. A munka elkészültéről értesítést küldünk.